.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام نمايندگي ولي فقيه و سپاه کربلا به مناسبت روز پاسدار

به مناسبت سوم شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار پيام مشترکي از سوي مسوول نمايندگي ولي فقيه و فرمانده سپاه کربلا مازندران روز شنبه صادر شد .
در پيام مشترک حجت الاسلام والمسلمين" مختار نظري " و سردار" علي شاليکار " آمده است : هر ساله سوم شعبان ولادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار يادآور پيوند ناگستني اين دو مولود مبارک و تجديد خاطرات سالها رويش سبز جوانه هاي ايثار و فداکاري بر دامنه هاي بيکران رشادت و شهادت است .
در بخش ديگر اين پيام آمده است : ولادت حضرت سيدالشهداء (ع) را بحق بايد روز پاسدار ناميد، زيرا پاسداران انقلاب اسلامي در تاسي از مولا و مقتداي خويش وظيفه خطير از پاسداري در راه عزت و شرف اسلام و انقلاب اسلامي را بخوبي اداء نموده اند و در اين ايام پرنور و سرور ، پشتيباني شکر بر آستان بي نياز مي سائيم و خداوند متعال را بر همه تفضلات وبرکاتش سپاسگزاري مي نمائيم .
اين پيام مي افزايد : اينک از اردوگاه پاسداران و بسيجيان جان برکف تنها يک نوا بگوش مي رسد و آنهم نداي اتحاد و يگانگي و هم قسم شدن براي بر افراشته نگه داشتن پرژمي است که حضرت سيدالشهداء و علمدار با وفايش بر بلنداي قله هاي ايثار و فداکاري به اهتزاز در آورده ان.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.